Alingsås 8/5-10

Lite bilder från kvällen kommer här...


Nästan alla andra bilder från scenen har hon en mic i ansiktet, så denna var typ bäst...


Precis innan hon lånar min kamera!


Mary är fotografen!
Azra: "Blev det bra?"
Mary: "Nej, hur tar man bort blixten?"
HAHA, sötast! <3


Mary är fotografen. :)


Vacker.


Sandra berättar lite saker för en fascinerad Mariette. | Mary: "Har inte vi en sån här bild redan?" (Jag börjar gapflabba...!)


Det första vi sa när vi såg Alisa "Vad fin hon är idag", visst håller ni med?

Videorna kommer upp när jag klippt sönder dom (haha, spelade in många delar samtidigt, så jag inte skulle missa något (dock stängde kameran av sig efter ett tag på grund av det typ, men ah...) Videorna kommer nog upp (denna datorn är snabbare än min gamla dessutom).

- Nena

Kommentarer
Postat av: Emmy

verkar har varit en toppendag! Nu längtar jag mer än nånsin till söndag!! =)

2010-05-12 @ 20:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0